فیلم| تظاهرات ۱۳۰ هزار نفری علیه نتانیاهو؛ پلیس و معترضان درگیر شدند

12:42 - 13 مهر 1399
کد خبر: ۶۶۱۸۶۸
اراضی اشغالی طی شب و روز گذشته بار دیگر شاهد تظاهرات گسترده علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی بود به طوری که پلیس و معترضان در با یکدیگر درگیر شدند.

- ده‌ ها هزار نفر از ساکنان اراضی اشغالی بار دیگر با حضور در خیابان ها، علیه «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تظاهرات برپا کرده و خواستار کناره گیری او از سمت نخست وزیری شدند.

به گزارش «اسرائیل الیوم و هاآرتص»، این تظاهرات گسترده در حالی برگزار می‌شود که قرنطینه سراسری و محدودیت‌های شدید برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی برقرار شده است.

 

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو با حضور ۱۳۰ هزار نفر؛ پلیس ده‌ها نفر را بازداشت کرد

 

تظاهرات دیشب در صد‌ها نقطه در اراضی اشغالی برگزار شد؛ سازمان دهندگان تظاهرات اعلام کرده اند که در این تظاهرات ۱۳۰ هزار نفر شرکت کرده اند.

 

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/2787278_910.mp4']
 

این تظاهرات نیز با دخالت پلیس رژیم صهیونیستی بار دیگر به خشونت کشیده شد و تصاویر و ویدئو‌های منتشر شده نشان می‌دهد که پلیس برای متفرق کردن معترضان دست به اقدامات خشونت باری زده است.

پلیس رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در جریان تظاهرات شب گذشته تنها در «تل آویو»، ۳۸ نفر را بازداشت کرده است.

 

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو با حضور ۱۳۰ هزار نفر؛ پلیس ده‌ها نفر را بازداشت کرد

 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که این تظاهرات با خشونت بسیاری همراه شده و تعدادی از معترضان نیز مجروح شده اند.

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو با حضور ۱۳۰ هزار نفر؛ پلیس ده‌ها نفر را بازداشت کرد

 

گزارش‌ها حاکی از اختلافاتی در کابینه نتانیاهو و همچنین حزب «آبی و سفید» است و موافقت «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، با ممنوع کردن تظاهرات مخالفت‌ها و واکنش‌های بسیاری را داشته است.

 

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو با حضور ۱۳۰ هزار نفر؛ پلیس ده‌ها نفر را بازداشت کرد

 

شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی با روندی به شدت صعودی، موجب بحران در کابینه شده و اخیرا ۲ وزیر در اعتراض به سیاست‌های نتانیاهو در قبال کرونا از سمت خود استعفا کرده اند.

شیوع گسترده کرونا و ناتوانی نتانیاهو در مهار این ویروس، بحران مالی و افزایش بیکاری و همچنین فساد مالی نتانیاهو سبب گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی شده و معترضان می‌گویند که تا کناره گیری او از قدرت به تظاهرات ادامه می‌دهند.

 

var player = videojs('player_612427_2786723',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/2786723',{},function (data) {}); }));

 

در همین حال و در بحبوحه شیوع کرونا گمانه زنی‌هایی درباره انتخابات چهارم در اراضی اشغالی شنیده می‌شود.

بر اساس آمار منتشر شده، شمار مبتلایان ویروس کرونا در اراضی اشغالی به ۲۶۴ هزار و ۴۴۳ نفر رسیده و هزار و ۶۸۲ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *